Amazonアカウント削除されました

Amazon EC2の登録確認メールが死ぬほど遅い件 - 南旺理工
 登録確認まだかなー、と思って、いま、Amazon Web Services Sign Inに入ろうとしたら、

There was a problem with your request

There was an error with your E-Mail/Password combination. Please try again.


になってしまいました。絶対間違ってないと言い切れるんですが…。パスワード替える操作はできますが、結果は同じです。


 やっぱ、日本のクレカでカンボジアの住所・電話でIPはベトナムってのが怪しすぎたんでしょうか。
 しかし、じゃあどうしろと? 日本でクレカ取って現在カンボジアに滞在しておりベトナムに出張中なのは事実だし…。


 もう疲れましたAmazon。5分で使えるクラウド(笑)。


 ダメもとで、
AWS | Contact Us
のフォームから文句送ってみます。

Is my account deleted?

My account, my@email.address.goes.here, does not work today. When I try to sign inon Amazon Web Services Sign In page, it says
>
There was a problem with your request

There was an error with your E-Mail/Password combination. Please try again.<

I am quite sure my E-mail & Password are correct. I have tried changing my password, but the result is the same.

I would like to use EC2. Could you tell me what is wrong?


[11月3日追記]

 予想どおりというか…。梨のつぶてですね。Amazon。面目躍如です。